Een pittig verhaal in dromerige pasteltinten




- 21 dec. 2022
- 4 minuten
De musical ‘Scrooge’ wil veel, veel te veel


- 18 dec. 2022
- 5 minuten
Hoe de soundtrack voor ‘The whale’ ontstond in Gent


- 15 dec. 2022
- 3 minuten
‘Pinocchio’, een film uit het juiste hout gesneden


- 12 dec. 2022
- 4 minuten
In ‘White noise’ is de chaos altijd dichtbij


- 10 dec. 2022
- 3 minuten
De realiteit steekt abortusdrama ‘Call Jane’ de loef af


- 4 dec. 2022
- 5 minuten
Wat maakt ‘Jeanne Dielman’ de beste film ooit?


- 2 dec. 2022
- 2 minuten
Emma Thompson zet schaamte in zijn blootje


- 30 nov. 2022
- 2 minuten
De ontspoorde trein van Buster Keaton raast nog voort


- 28 nov. 2022
- 2 minuten
In ‘Plus que jamais’ kabbelt het leven verder


- 26 nov. 2022
- 4 minuten
​​Andrea Arnold zoekt in ‘Cow’ het dier in de mens


- 24 nov. 2022
- 3 minuten
Verdwijningszaak met een geurtje aan


- 22 nov. 2022
- 5 minuten
Waarom ‘She said’ de eerste échte #MeToo film is


- 20 nov. 2022
- 3 minuten
Liefde en gruwel gaan hand in hand in ‘Bones and all’


- 17 nov. 2022
- 6 minuten
Claire Denis laat je alle hoeken van het (film)universum zien

- 11 nov. 2022
- 4 minuten
Hoe Damien Chazelle zich laat drijven door blinde ambitie


- 8 nov. 2022
- 3 minuten
Pawel Pawlikowski beheerst de kunst van het weglaten


- 6 nov. 2022
- 3 minuten
Een ronkende rit langs motors, misdaad en misogynie


- 27 okt. 2022
- 3 minuten
HUMBUG #5 | Hoe origineel zijn remakes?


- 23 okt. 2022
- 7 minuten
Onze tien hoogtepunten van Film Fest Gent